m520 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Den går ihvertfall ikke ut når lampa lyser.. Dessuten liker jeg ikke airbag:p Jeg liker pluggen enda bedre etter du sa det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Du lurer liksom bare "lampa" Kræsjer du med en som sitter i bilen på passasjer siden så fungerer ikke airbagen Er vel det at hvis du setter på denne bypass-tingen, så lurer du sensoren til å tro at det sitter en i passasjersetet til enhver tid, og airbagen vil altså løse seg ut uansett om det er personer i setet eller ei? Slik jeg har fått det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 kanskje jeg leste litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Fått lakkert M5 fangeren idag Skal få tatt bedre bilder imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ble utrolig bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Fått bytta skiver å klosser forran idag, pluss justert opp høyde, også har jeg tatt noen bilder Dårlig kvalitet på bilde, tatt med tlf:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Så ut som en helt annen bil med M5 frontfanger, ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Hjalp veldig! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Har nå begynt å få veldig lyst på M5 skinn i BMWen.. Fallt veldig for dette.. Hva syntes folket, å hvordan er det å legge opp til el.seter? Har hørt det er mye mer jobb med Memory, men går det ann å koble vekk dette om det er Memory på disse setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Pluss og minus trenger man for å få el-seter Har sånne seter i min bil, DIGG å sitte i, og ikke minst se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Okey, men om det er seter med memory, er det mye jobb for å få det opp å gå? ja, de er nydelige:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Nå har det blitt litt oppdatering her.. Har bytta alt av skiver, klosser, håndBrekk, bremserør, justert opp senkesettet å montert M5 ratt;-) Nå har jeg igjen å bytte to foringer, å ett hjullager, også blir det å ha den på firehjulskontroll, godkjenning av senk, også etterkontroll! Håper skilt om ett par uker:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Nå står det mellom to felgsett.. Det ene er de felgene som er bilde av på den svarte E34 på bildet lenger opp her. Også disse Får Begge settene til samme pris, BRA dekk på begge setta, å begge setta er i veldig bra stand.. Selv tror jeg at jeg vil ha de som står på bildet her. Hva syntes dere?? O.Z er jo definitivt riktig på E39;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Så flink som jeg er, så klarer jeg ikke la vær å handle ting til bilen.. Så idag blei det "Shadowline" lister rundt vinduene! Ble veldig fornøyd;) Før: Underveis: Etter: Tok av hengerfestet.. Glemte å ta bilde av bilen uten hengerfeste, men her er jeg underveis i jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Nå ble den Drit fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå