Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Du lurer liksom bare "lampa" Kræsjer du med en som sitter i bilen på passasjer siden så fungerer ikke airbagen :P

Er vel det at hvis du setter på denne bypass-tingen, så lurer du sensoren til å tro at det sitter en i passasjersetet til enhver tid, og airbagen vil altså løse seg ut uansett om det er personer i setet eller ei? Slik jeg har fått det med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått bytta skiver å klosser forran idag, pluss justert opp høyde, også har jeg tatt noen bilder :-) Dårlig kvalitet på bilde, tatt med tlf:-)

fpr6ddyxittysdeh1yeq.jpg

miapqudrbfy9xc0z2bjh.jpg

8lfau6qjqj0y1fao0zz2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå begynt å få veldig lyst på M5 skinn i BMWen..

Fallt veldig for dette.. Hva syntes folket, å hvordan er det å legge opp til el.seter? Har hørt det er mye mer jobb med Memory, men går det ann å koble vekk dette om det er Memory på disse setene?

kp3ei5wehv2gg5by6rmg.jpg

zxtaouu6u6j8new8nu8s.jpg

eot5b015qe7q52zp84ct.jpg

6sva867fk0h2hkf2avo3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt litt oppdatering her..

Har bytta alt av skiver, klosser, håndBrekk, bremserør, justert opp senkesettet å montert M5 ratt;-)

us1wny29pierrb09i65h.jpg

qkrgar01rho5e3ch9wv2.jpg

Nå har jeg igjen å bytte to foringer, å ett hjullager, også blir det å ha den på firehjulskontroll, godkjenning av senk, også etterkontroll! Håper skilt om ett par uker:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det mellom to felgsett.. Det ene er de felgene som er bilde av på den svarte E34 på bildet lenger opp her. Også disse

hkt6jtih8pjd6cozstmu.jpg

Får Begge settene til samme pris, BRA dekk på begge setta, å begge setta er i veldig bra stand..

Selv tror jeg at jeg vil ha de som står på bildet her. Hva syntes dere??

O.Z er jo definitivt riktig på E39;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink som jeg er, så klarer jeg ikke la vær å handle ting til bilen.. Så idag blei det "Shadowline" lister rundt vinduene! Ble veldig fornøyd;)

Før:

gbfs2t558g78dxqgrgp4.jpg

Underveis:

tgxe6qtxkj8lmoy565ga.jpg

Etter:

eywfnqc8hrw8uv2p9i6d.jpg

e8bu0n7sp1q6xkwh999o.jpg

Tok av hengerfestet.. Glemte å ta bilde av bilen uten hengerfeste, men her er jeg underveis i jobben:)

w87lqkxx8oxka321t3ql.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...