Kjetil 323i E36 Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Går med tanken på å sette vinterdekk på de gamle 18" sommerfelgene nå og har funnet Vredestein Wintrac Extreme interessant. Finnes det noen erfaringer med dette dekket og "nordiske forhold" her inne? Er litt skeptisk mtp W-merkingen, men leser både og.
bimmaren92 Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 vil værtfall anbefale nokian hakka 7. beste vinterdekkene jeg har kjørt med.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Noen bedre? Lurer spesifikk på disse dekkene, da Nokian blir dyre i min dimensjon.
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Kompis har Dekkene du snakker om i 18". Forstod det slik at de var helt kurante. Ikke mer eller mindre
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Det er vel egentlig slik jeg tror de er, men med slik vintrene har vært de siste årene her i Trøndelag, så vil jeg nesten si man har mer bruk for gode dekk på våt asfalt, enn med skikkelig vinter. Is er det jo ingen piggfridekk som biter på uansett. Tror jeg tar sjangsen, da de som sitter på bilen nå umulig kan være noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå