autoportalen.no Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Hei, er det noen her som kan forklare eller har bilder av hvor man monterer justerbar bensintrykksregulator på 318i (m40b18) ? På bensintrykksregulatoren er det: 2 stk innløp/ 1 stk utløp pluss port til manometer. På forhånd takk!
autoportalen.no Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Glemte og nevne det men det er en slik (Automotive style) btr. Bilde: http://vvcap.net/db/9x2pvquLyui6DO_sLJyJ.png
Morty999 Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 da må jeg spørre, hvorfor ? den orginale fungerer utmerket bra til alle formål.
autoportalen.no Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det. Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant..
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det.Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant.. +1
handsome Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det.Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant.. Det må jo være lov å spørre, ellers hadde forum hvert bortkastet. Du skrev jo ikke at du skulle montere turbo.. Og da lurer jo folk når de orginale skal være gode nok i massevis Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Morty999 Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 den orginale er mer enn bra nok til turbo og da men
autoportalen.no Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Ja den originale er sikkert bra nok , men hadde vært fint om noen hadde et svar på spørsmålet mitt ?
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 er bare å sette den på returen av den orginale, da kan du justere trykket høyere om du vil, og om ca 1 mnd med kjøring er den orginale deffekt og vil ha fri gjennomstrømning. da kan du justere som du vil. og ta en vakumslange fra innsuget bort til den nye.
autoportalen.no Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Okei, er dette riktig koblet da?
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 den i bunn på regulatoren skal bakover til tanken som retur, den slangen som komme rifra den orginale skal inn på siden av regulatoren.
autoportalen.no Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Hva skal være der hvor returen egentlig er? eller skal den stå som originalt også bruke t-stykke på den originale returslangen?
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 rekkefølgen skal være som følger, Bensinpumpe-Filter-Fuelrail(igjennom orginle btr)-returen fra org btr skal inn på siden på den nye BTR- ut i bunn av nye btr til tank bak. ingen t.stykker eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå