Gå til innhold

Hvordan montere bensintrykksregulator på 318i (m40b18)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som kan forklare eller har bilder av hvor man monterer justerbar bensintrykksregulator på 318i (m40b18) ?

På bensintrykksregulatoren er det:

2 stk innløp/ 1 stk utløp pluss port til manometer.

På forhånd takk!

Skrevet

Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det.

Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant..

Skrevet
Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det.

Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant..

+1

Skrevet
Det skal turbo på motoren og jeg ønsker og ha det.

Ikke for og være frekk eller noe men hvorfor må folk komme med sånne helt uaktuelle svar (Hvorfor skal du ha det?) (Hva skal du med det?) når folk spørr om hvordan man gjør noe så er det meningen og svare med en konklusjon og ikke et nytt spørsmål med mindre det er relevant..

Det må jo være lov å spørre, ellers hadde forum hvert bortkastet. Du skrev jo ikke at du skulle montere turbo.. Og da lurer jo folk når de orginale skal være gode nok i massevis :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet

er bare å sette den på returen av den orginale, da kan du justere trykket høyere om du vil, og om ca 1 mnd med kjøring er den orginale deffekt og vil ha fri gjennomstrømning. da kan du justere som du vil.

og ta en vakumslange fra innsuget bort til den nye.

Skrevet

den i bunn på regulatoren skal bakover til tanken som retur, den slangen som komme rifra den orginale skal inn på siden av regulatoren.

Skrevet

rekkefølgen skal være som følger,

Bensinpumpe-Filter-Fuelrail(igjennom orginle btr)-returen fra org btr skal inn på siden på den nye BTR- ut i bunn av nye btr til tank bak.

ingen t.stykker eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...