Sturmtiger Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Finn.no annonse for bilder og litt mer info om bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38008045 Kort version: God motor med registerkjede og grei girkasse. Ikke Vanos motor typen som har mye problemer. Ikke kjørbar, er bare bakre svingarm som må sveises opp igjen. Kan sponse lånbar biltilhenger og gratis omregistrering. Eikede felger verdi: 8000;-kr EU godkjent: 30.09.2013 Hordaland, litt utenfor Bergen. Interiøret er ikke strøkent, men alt virker som det skal. Setene er gode å sitte i, og bærer ikke preg av utslitthet. Scorpion effekt anlegg er installert med bakpotte som gir en skikkelig grom lyd, og vil garantert vekke oppmerksomhet på gaten. Det er fortsatt mulig å installere orginalt eksosanlegg hvis du vil seinere. Ekstra lyd anlegg er også installert forran og bak, kabler er trekket, så det er bare å koble til en forsterker og bass til spilleren hvis du vil ved en seinere anledning. EU godkjent til 30.09.2013! Omregistrering og en lånbar bil-tilhenger kan følge med gratis hvis bilen blir kjøpt på stedet. Store lastebiler har klart å kjøre tett inntil garasjen min, så det er ingen problem å kjøre inn med henger. Bilen er ikke kjørbar, da høyre bakre svingarm har falt ned. Gjort i sommer 2012: Senkesett med TUV papirer fra forrige eiere. Ny vannpumpe i alu, vifte reim, termostat, termostathus i alu, motor oljeskift Castroil, nye hovedlykter og blinklys Hella med angel eyes + M3 baklys. Installert orginale speil.(Første bilde er hva som var på fra før av.) Kjøpt og installert manglende nips og naps. Skiftet veldig slitte førersete og passasjer stol til særdeles mye mindre brukte seter. Byttet grillramme framme, til en med lyktespylere som var orginalt montert fra fabrikk. Ordnet litt elektrisk. Ikke mye rust i bilen på utsiden. Kontakt for mer info. Intressert i innbytte i biler med bakhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Er den org 325? Hvordan er det med rust under? Fler bilder enn det på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hei. Ja, denne er helt orginal. Jeg tror det er noe overflate rust under, men jeg er ikke helt sikker siden jeg ikke har mulighet til å skjekke annet en en jekk som jeg kommer såvidt under med. Skal se om jeg kan få flere bilder opp så snart som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Høres greit ut:) kunne du sendt noen bilder på mms til 40313957? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Jeg la inn flere bilder øverst, bilen er i garasjen, så er litt vanskelig å få eksteriørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Oppdatert tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 La til mere bilder av utsiden på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Kake og brus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Er ikke dette den som har fått subframe disaster? muligens jeg kan kjøpe motoren hvis den er i topp stand ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Heisann!. Motoren og girkassen er helt superflott, men jeg selger bare bilen hel dessverre. Jeg har bare ikke plass til å demontere en hel bil i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Oppdatert med ny pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hopper frem en side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Oppdatert pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå