Christer Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Er bare gi på morten sliter hvis ikke du er med på treffene og jeg går tom for dekk
Morty999 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 hehe, nå kommer jeg til å få ett meget stort forbruk på dekk selv og 10 mil lengre enn deg, så spørs om jeg har så mye til overs
Morty999 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 gårsdagen det lille jeg fikk gjort var å sveise ferdig store deler av gulvet, siste hjørnet helt ytters som er åpent der skal jeg lage til da jeg har tatt av innerkanalen pga plass og ved ikek hvor gulvet slitter osv. fikk og gjort klar rammevangen for montering, men lurer på hva skal jeg ha neddi den? har slipt bort litt små rust ved org sveisene til stabstag osv, må jo ha no rett på stålet neddi der og ikke bare grunning rett på. noen tips til hva jeg kan bruke? har lyst å få sandblåst hele rammevangen invendig men har ikke noen som kan gjøre det og utrstyr til det har jeg ikke selv... dårlig med bilder, men alt er likt som forrie bildene
Morty999 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 ny pakke annkommet da har jeg begge bakskjerma og bakplata klart når jeg får lønning blir det bestilt kanaler, a stolpe og det innafor bakdøra som er en bakre del av kanalen på h side, dette koster mer enn jeg vil, så blir kun bestilt på h side foreløpig, er nok ikke over på andre siden før jeg får en lønning til så det går nok fint
RedCab Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Ser da bra ut det der Angående å ha på noe der du pusser ned stålet for rust...så har jeg alltid brukt litt brunox rett på stålet, og når dette er tørt så bruker jeg en spray boks som heter "Kent" etch primer...eller noe i den dur. Tørker og herder fort...og kan lakkeres eller males ganske kjappt. Og jeg har en gammel ascona B som dette er blitt gjort på...sist renovering av rust var for 8-9 år siden...og det er ikke kommet noe rust tilbake
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 siden jeg er sykemeldt og ligger for det meste hjemme under dyna med muskel betennelse bak ribbeina så blir lite gjort om dagen :/ var en rask liten 5 min tur i verkstedet istad for å titte litt bare så like godt noen bilder. tok med no småtteri til interiøret hjem som jeg tenkte å vaske litt og shine på litt smått om jeg orker hjemme.. bakskjerma hvertfall Arbeidstegninger når jeg bytter rammevange bedre enn ingen hvertfall Frontboks, må justeres litt for radiator osv men det gå rfint. nye smådeler i motorrom slik står nå bilen pr idag. Bare jeg får på rammevangen nå så skal jeg rive av kanal og det som er på h siden, lager ferdig resten av gulvet samtidig da alt er av. det var alt for i kveld..
daigzen Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Kor handle du karroseri delene? Synst gs sine priser va bra stive...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 har handla litt her og der, blir mest fra koed fremover tror jeg
daigzen Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Nesten så det lønner seg å handle inn ein rustfri delebil vettu... Men keep up the good work morty, detta her blir veldig bra
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 en rustfri delebil er ikke rustfri den heller hehe
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 for en gangs skyld har jeg lyst å jobbe med karosseri! men har så vondt i brystkassa att je gikke klarer var i verkstedet idag å hjalp en av di andre der med bunnpanne skifting på en e30 og bare det gjorde vondt
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Ro ned, uansett hvor stressa du blir av å ikke få noe gjort så tjener du ikke noe på å tvinge kroppen før den er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå