Hemidog Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Jeg skal ha ut plastskjermene for å se etter rust, men sliter med og få av den lille svarte boksen fartssensoren og bremseslitasjesensoren sitter i. Er det en lur måte og få den ut uten å knekke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 ja. det er 2 propper der. dra dem rett ut si i fra om du får av innerskjermene uten å ta av demperen. jeg måtte ut med hele demperen for å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Takker, man drar altså ut proppene en og en? virket som de satt som F. Tenkte ikke på at de går opp i dempertårnet, er det det samme problemet foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 dra dem rett ut ja, men dra helt ytterst, da der går leppen på proppen. regner med dem går opp fremme og ja, har ikke demontert der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Takk for info Tror ikke det blir aktuelt å ta ut demperne, så jeg får se hva jeg finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 DA skal du slite med å få dem av eg monterte mine i dag, SATTAN... fremdeles ingen dempere er montert på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Heldigvis er de fleksible, så skal vel få bøyd de unna for og få sniktittet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå