freddypimp Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 hei, har da ikke tid til denne bmw'en da jeg har 3 volvo 240'er. og vil ikke at bmw'en skal stå seg ihjel i vinter. så vurderer derfor å selge den for 7000kroner. er en orginal 525i men har satt i en 528i motor da topakningen røyk på den forrige motoren. jeg har aldri hatt bilen på veien men har hatt bilen ståendes i 2 år. forrige eier var en mann i 50 årene. bilen har vært på eu kontroll for 2 år siden da jeg kjøpte bilen og jeg fikset da alle feilene som var på mangelappen, var bremser, hjulager, bremseskjold og lignende. bilen har gått 286 000km har ikke fått temp måleren til å funke så har dermed ikke fått prøvd den nye motoren, motoren starter å går men den går veldig ujevnt, har ikke mye peiling på motor så har ikke fått fiksa det, er nok en justering eller evt luftmengdemåler, kaldstartdyse? eller lignende?. bilen er fullt kjørbar, men motoren må justeres? følger med mye deler, som ekstra bremseskiver, bærearmer, og lignende. bildene er nok 4 måneder gamle, bilen står nå med panser på og er komplett med tidsriktige aluminiumsfelger. bilen til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kan gi deg 5 tusen. Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddypimp Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 tok noen bilder av sånn bilen står i dag, marius: 5 tusen er litt lite :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Å det er denne ja, ringte på denne i sen sommer! 6 tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 3lappær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venåsmpower Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 bytte i cross ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddypimp Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 stakkaren står der fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 hvordan er det med rust på denne? Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Jeg er interessert! ;D har du den enda? Send pm med noen bilder oglitt info ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddypimp Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå