Ha9 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Hei! Har nylig kjøpt meg en 1er og har et par spm liggende. Vil gjerne bytte ut tåkelys til led, men usikker hvordan jeg kommer til dem. Har lest i håndboken på svensk, men skjønner ikke noe av tegningen der. Noen som har gjort dette og kan komme med tips? Etter å ha kjørt et par kilometer idag, dukket det opp en liten varselstrekant ved siden av kilometertelleren (den man kan reset) Finner ingenting om det på nettet eller håndboken. Noen som har vært borti det før? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M1234 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Tror du må ta ut innerskjermen (og gjerne framhjulet for å komme lettere til). Du må jo inn på kjørekomputeren for å finne ut av hva denne trekanten representerer? Du går inn på Check f.eks, og da kommer symbolet fram dersom det er noe galt. Dette symbolet burde vel også komme fram når du starter bilen? Eller er det jeg som misfortår kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha9 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Takk for svar! Har forsøkt å sjekke kjørecomputeren, men finner ikke noe feil. Det er en bitte liten trekant med utropstegn inni. Skal undersøke nærmere idag, hvis ikke noe dukker opp tar jeg en tlf til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Kan dette være en trekant for å varsle om at det er kaldt og fare for glatt vei? Legg gjerne ut et bilde så kanskje noen gjenkjenner det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M1234 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Prøv å reset computeren, gjorde det nettopp på min, jeg fikk opp feilmelding om at det var noe rart med dekkene. Da var det en liten trekant med utropstegn inni slik som du forklarer. Fylte luft, og så resetet(?) reseta(?) jeg computeren og trekanten forsvant. Det er en generell varsling på at noe er galt. Men om ikke du finner noe ved nærmere undersøkelse ville jeg tatt en telefon til BMW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha9 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Denne trekanten ved siden av kilometertelleren. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Er ikke lite drivstoff, kjølevæske, spylervæske, luft i hjula, olje, bremser eller at det er kaldt? Fungerer abs? Fikk den på e90'n jeg hadde når det var lite luft i hjula iallefall.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Du skal klare å få opp hva denne feilen er på kjørecomputeren. Har sett denne på 1'ern til muttern før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha9 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Drivstoff, kjølevæske, spylervæske og slikt har vel et annet symbol som dukker opp? Har søkt på comp. Uten å finne noe feil. Sjekka service check og neste er ikke før om 14k km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Ja, det dukker opp som et symbol først, men går over til denne trekanten hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha9 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Takk! Fikk ordnet det nå. Var spylevæsken. Rart i og med den ble fylt for to en uke sia og lite brukt =s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå