EliteWolf Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Morn. Har en E36 touring, og har feil på ABS og må bytte abs hydraulikkpumpa på bilen. Har tidligere prøvd å få bytta dette, med et par med samme nr. som er på boksen, men dette har ikke vært noen suksess. (Verksted har tatt seg av alt av av/på montering, feilsøking, diagnose etc. ) Har nå sett etter på nbfbilder, og koed, men har ikke funnet noe matchene der. UANSETT, det jeg lurte på var om noen vet om en side som man kan finne ut hvilke andre Abs bokser som kan passe? Evnt. om noen vet hva hvilke som passer til følgende nr. 34.51-1164 896 ATE 10.0204-00616 Hadde vært supert om det var noen smartinger med råd her!
N.E.W. Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Hei, Har en Z3 med ABS/ASC failure - kjøpte en brukt ASC modul og ABS pumpe som er sendt til Sverige for overhaling/sjekk. Dvs jeg har to ABS pumper - en i bilen, samt denne som er sendt til overhaling/sjekk. Samme delenummer som du nevner. Når jeg får tilbake ASC modulen - dersom denne er problemet - så har jeg i allefall en slik ABS pumpe ekstra. Pumpen satt på en -99 328 Estate. Er visstnok sjelden pumpene feiler, har du fått tatt diagnose og fått opp at det er ABS pumpen? Skulle tro at identisk delenummer på pumpen ville si at man kunne bytte på tvers, uavhengig at hva slags modell den har sittet på tidligere. Kun en antagelse da jeg ikke har særlig peiling på bilens elektronikk.
EliteWolf Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 For å være ærlig, så er jeg ikke sikker, den ble diagnosert av tidligere verksted og de mente det var returpumpa som var gåen, men det skal jeg ikke stå 100% for. Men du har med likt nr. liggende? Evnt. mye skulle du hatt for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå