ErlendSandved Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Hei! Har et xenonkit fra megalys.no liggende, for ikke bruk for det i noen av bilene jeg har nå, så kan like gjerne selge det. H7 6000K. Montert i bil, men skal fungere helt fint, gjorde det når jeg tokk det ut ifra bilen jeg hadde det i. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 ca pris? Får slenge ut et bud vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 trur ikke det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 jeg slengte ut et bud som du ba om... skriv en pris, så blir det så mye lettere for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå