Gå til innhold

Startproblemer E39 520i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får bare en klikkelyd når eg prøver at starte bilen,er en 97 mod 520i touring. Vet at batteri er dårlig,skulle kjøre at skifte det,har stått på lading i 2 timer nu. Hadde en ødelagt modstand til varmevifta som eg skifta. Kan det være batteriet eller kan en sikring være gåen?? Er helt ny på BMW.

Skrevet
Startmotor som fjusker ? Prøvd å trille bilen igang ?

nei har ikkje det. Får det ikkje til heller. må opp motbakke før eg kommer nedbakke :(

Skrevet

Hva med å bli tauet opp bakken, så trille ned?

Siden det klikker, er det vel i innslagsrelet på startmotor, er jo ganske vanlig at det er alt som skjer når du har dårlig batteri, prøv å skaffe deg nytt batteri/startkabler eller som foreslått over her. trill i gang (Husk å ha tennningen på) :o

Skrevet
Hva med å bli tauet opp bakken, så trille ned?

Siden det klikker, er det vel i innslagsrelet på startmotor, er jo ganske vanlig at det er alt som skjer når du har dårlig batteri, prøv å skaffe deg nytt batteri/startkabler eller som foreslått over her. trill i gang (Husk å ha tennningen på) :o

Kjøpte nytt batteri,gjorde susen det

• 1 month later...
Skrevet

Da nekter den at starte igjen,det er strøm nok på batteriet. Vet ikkje om defekt abs føler kan ha noe med det at gjør.

Skrevet

Har testa med startkabel. Er ikkje hjelp i det. Starter nesten..er akkurat som det mangler det siste før den starter..

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Skrevet

Er tom for støm igjen,har skiftet viftemodstand så det er ikkje den som er problemet,noen forslag ka det kan være

Skrevet

Hvis diodebrua i dynamo ryker vil den tappe seg for strøm.

Dynamoen lader som den skal,men strømmen forsvinner ut igjen..

Vet ikke om det er feilen,men dette kan du sjekke ved å ta av kabelen til dynamo når bilen står.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...