RogE36R Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ja, hva skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer60 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 selger en hel e39 i deler har det meste uten motor og gir bare spør så jeg jeg sikkert det du trenger er litt usikker på priser men bare gi bud. Hvilken årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 selger en hel e39 i deler har det meste uten motor og gir bare spør så jeg jeg sikkert det du trenger er litt usikker på priser men bare gi bud. Hvilken årsmodell? 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgutten94 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 baklykter og alt av forstillingen h forann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Er det avtagbart hengerfeste på denne? isåfall send pm så blir vi eni:grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Er det avtagbart hengerfeste på denne? isåfall send pm så blir vi eni:grin: Er ikke det nei.. isåfall har det vært det skulle jeg hatt det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Framskjermene? fri for rust? kas farge på dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Framskjermene? fri for rust? kas farge på dei? de er strøkene og ikke en rustflekk på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 hei,jeg trenger 2 lykteglass til frontlyktene,har du det? eventuelt selger du frontlyktene? er d angeleyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hei. Er på utkikk etter utvendige dørhåndtak begge sider foran. Mulig å få kjøpt? Bor i Trondheim og henter selv hvis vi blir enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Hei.Er på utkikk etter utvendige dørhåndtak begge sider foran. Mulig å få kjøpt? Bor i Trondheim og henter selv hvis vi blir enige Ja, bare kom med ett bud det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 hei,jeg trenger 2 lykteglass til frontlyktene,har du det? eventuelt selger du frontlyktene? er d angeleyes? Må sjekke hva som er der så kan jeg gi tilbake melding om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 hei,jeg trenger 2 lykteglass til frontlyktene,har du det? eventuelt selger du frontlyktene? er d angeleyes? Må sjekke hva som er der så kan jeg gi tilbake melding om det okei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hvilke feler er d på bilen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Hvilke feler er d på bilen:)? Orginale stygge 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå