Jørgen85 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Har liggende komplett justerbart senkesett (brukt) fra en 2008 318i sedan. Komplette fjærbein foran med lager og det hele, bare å sette inn, samt fjærer m/justeringsmekanismer og støtdempere bak. Usikker på fabrikatet, kan sjekke. Må sikkert løsnes litt med rustløser for å få det justert. Har også 2stk lyktespoilere foran til samme bil. Kan leveres i Trondheimsområdet. Pris = BUD
-Roger- Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg vil gjerne vite fabrikatet før jeg evnt byr på det...
Jørgen85 Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Var ute å kikka på de nå, TA Technix stod det
-Roger- Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Er det dette settet? http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/pr ... t-e90.aspx Følger det med tuv papirer? Har du selv kjørt med det?
Jørgen85 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Der er dette settet ja Mangler justeringsnøkkelen. Stod på bilen til en kompis, han skulle selge den og ville ha den original. Var veldig fint å kjøre med! Har ikke papirene, men må vel gå an å finne dette på nett? Tenkte meg en tusenlapp for alt..
-Roger- Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Ikke mye respons her :/ Har sendt deg PM for lenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå