jannis- Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Ønsker å kjøpe hjerne, coiler og dyser til m52b20 dobbel vanos. Trenger muligens ledningsnett også. Send pm om du har.
Azeton Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Tror det nesten er like greit og handle seg en motor fra sverige eller noe
Durra Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Trenger det og være fra dobbel ? Har alt det til enkel
jannis- Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 D vet jeg ikke sikkert.. Men rekner med kansje at d må være d.
Durra Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 du kan jo sjekke det ut ? hvis det kan brukes fra enkel vanos kan du jo ta kontakt
Eirik Viste Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Hei. Du må ha i alle fall ledningsnett , gasspjeld og hjerne fra dobbelvanos. Dyser og coiler vet jeg ikke om passer om hverandre. Jeg bygger kanskje om en nylig innkjøpt M52B20 dobbelvanos motor til 2.8 eller 3 liter. Da har jeg kanskje delene du er ute etter for salg. Men det vil drøye noen uker til. Hilsen Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå