larserso Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har noen småting liggende til E46 om noen er interessert. Dette har ligget i skuffen en stund og gis bort da jeg ikke har slik bil lengre. Det er bl.a.: -Filter veivhusventilasjon, ny og oppgradert type, brukt noen få mnd. byttet ved feil så hadde to. -Lykteglass frontlykt venstre side, brukt men ok. Kan antakelig poleres til helt fin stand -Pakning frontlykt, ny -Girkule M-sport, brukt men ok. Det kan også hende jeg kan finne igjen taklister til touring om du ønsker å kjøre uten rails. De er lakkert i orientblå. Selges symbolsk sum. Det er mulig det er et par andre småting også, men glemmer bestandig å se oppi esken. Gis bort før jul, går i søpla i januar da det har ligget et år eller to nå. Alle ting befinner seg på Lillehammer og må evt. hentes. Ta kontakt på PM eller larserso(ætt)online.no Edit: Filter er for 320d, 150hk.
larserso Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Gitt bort! Kanskje filteret til veivhusventilasjon ikke er gitt bort enda, men tror det.
larserso Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Dette ble visst ikke henta likevel så lar det ligge et par uker før det går i søpla. Det var også ett nytt komplett blinklys til høyre side framme i klart glass i esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå