oleherfindal Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Lufter motoren min for salg. Er en 3,5 liter fra 1990 535. Er nyoverhalt topp, nye ventiltetninger, slipt ventiler, polert, planet og polert. Er også helt ny toppakning til den. Turbokit fra 745 som kan følge med som består av manifoil, turbo, wastegate og downpipe. Er også girkasse som kan følge med, er en getrag 260 som stod i 535'en sammen med 3,5 literen og den funket bra. Bilder kan sender på mail eller sms, ta kontakt. Vurderes solgt, kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Holder til 30 min utenfor Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Kan selge turbokit seperat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim's bimmer Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Vil det bli mye jobb å tilpasse motoren og utsyret i en e30 tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Det vil jeg ikke tro, mange som har gjort det. Det som må kobles om er multistikket også muligens motorfester. jeg har motorfester liggene som kansje passer men er ikke noe jeg kan garantere. men letteste er å kjøpe datasprut så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hvor mye for turbokit ? Mvh ole ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Du må jo vite sånn ca. hvor mye du vil ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Rundt 3000 kunne jeg tenkt meg om jeg skal selge turbokitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Ha skal du ha for komplett M30B35? uten alt turbo greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Kom med bud på PM, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Den er besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå