havard_moen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hei! All hjelp taes imot med takk Sist vinter var bilen på verksted pga blåste kun kald luft, fant da ut at dette var pga for lite kjøleveske på bilen. Nå IGJEN denne vinteren har den begynt igjen. Merket noe rart nå som jeg skulle bytte et eksos feste. Parkerte bilen ved bukken, skulle til og løfte opp og før jeg rakk og løfte hørte jeg en sånn lyd som at det er noe lignet lyden en *blooop* så var radiatoren våt under og det lå en liten del med frostveske under radiatoren. Nå blåser den KALDT (dritt i -15) fylt på ca 1 liter med frostveske og den blåser fortsatt friskt Har lest at noen har hatt problem med det ene og andre på disse bilene ang dette. Noen som kan hjelpe eller event gi en guideline på hvordan man finner feilene da dette er noe som skjer PLUTSELIG... Eventuelt hva som må byttes osv. Håper noen kan hjelpe snarest!! Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard_moen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Fikk tak i et verktøy som fikk trykk testet kjølesystemet. Det er lekk ved radiator. Noen som har byttet en sånn en? Og noen som har erfaring med radiatorer til e39 fra Torshov? Er hella som leverer de, og sånn til info, kostet 1900 kr!! Bedre en GS på 3500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå