Ackrite Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har en Bmw 1 serie 2012 og jeg sliter som faen med og finne noen fete felger til den =) Den er hvit så tenkte svart matte felger.. Noen som kan komme med forslag? Mvh Kim Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ackrite Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Nei fydda!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeslaCoil Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Haha..Gå for Paddington bjørn! Hva med Forgestar F14 i sort? Edit: Eller google "black+varrstoen", simpelt og rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Hva har du nå da? og tenker du 18 eller 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Gs raptor felgene e nå kje så galne på 1serien;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ackrite Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hva har du nå da? og tenker du 18 eller 19? nå har jeg ikke noe =( 19" helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ackrite Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Haha..Gå for Paddington bjørn!Hva med Forgestar F14 i sort? Edit: Eller google "black+varrstoen", simpelt og rått. Noen som forhandler Forgestar F14 og varrstoen? begge var drit fete =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeslaCoil Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Forgestar f14 tror jeg du må bestille fra utlandet. Evt. brukte innenlands. Modbargains.com f.eks. Verdt å ta en titt på ebay. Disse bør du ha litt bredde på, slik at du får den kule konkave dybden Sjekk denne annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/viewimage?finnkode=37945060 Varrstoen har en norsk leverandør, trolltuning.com. Du kan jo sende dem mail med etterspørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 hvilken pris klasse tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg