tobiasw Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Hei! Har en 2000-modell E39 med orginal xenon. Den siste uken har den ene pæren begynt å blinke. Når jeg starter opp motoren/lyset, tennes det, men slukker etter 1-2 sekunder. Kan det være ballasten eller pæren som er gåen? Mvh Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Har akkurat samme problem på min,prøvde å bytte rundt pære men skjedde det samme så ser ut som det er ballasten min som er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var ballast som var feil på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Prøv å bytte over pære, så du kan se om det er pæren eller ballast/tenner som er defekt. Hadde problem med at pæren slukket på min, og hvis jeg slo lyset av og på, kom den på igjen, byttet over, også skjedde det på motsatt side. Pæren var oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå