nightking Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Hei! Har problemer med å få låst bilen min. Er en 1999 320D e46. Det som er greia. Kjøpte bilen ihelgen. Å fikk da vite at bilen ikke kunne låses. Når jeg vrir om nøklen i døra så er det egentlig motstand, men bilen vil ikke låse seg. Leste litt rundt på nette og fant ut at det var mulig å kjøpe ett rep.kit til dørlåsen. Så dette har jeg bestilt fra ebay. Men vet ikke om dette løser problemet? Hatt av dørtrekket for å se. Men ser ikkenoe galt. Ang sendere på nøkkel. Disse virker ikke når jeg hentet bilen. Men kjørte bilen hjem. Leste litt på forumet her. Fant ut en måte å kode nøkkel på. (tenning på, ut med nøkkel, holde inne unlock knapp, og trykke 3 ganger på lock) Å det fungerte, og jeg kodet begge nøkklene. Jippi tenkte jeg, da var jo det iorden. Låste bilen å den stod til dagen etterpå. Da fikk jeg ikke låst opp bilen igjen. (laget egen tråd på dette, men jeg fikk bryti meg inn i bilen). Så da fikk jeg greie på at det mest sannsynlig var tomt batteri i nøklen. Så bestilte 2 nye batterier, type VL2020, byttet dette idag. MEN jeg får ikke kodet nøkklen igjen. Men når jeg bruker en fjernkontrolltester så registrerer den at jeg trykker på knappen. Selv den gamle nøklen jeg ikke har byttet batteri på enda. Hvorfor virker ikke dette? Noen som har en bra forklaring? Har lått bilen stå å gå 30 minutters tid itilfelle nøkklen måtte lades. Gode tips mottas gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Går vinduene ned hvis du holder lås-opp-knappen inne (mer enn 5 sekunder)? Hvis ja, så kan det være releene i GM5-modulen som er dårlige. Står om dette her: http://www.bmwgm5.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Nei det gjør de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå