Gå til innhold

mangler kjørelys, e39

D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

Sikring kan være defekt selv om den ser hel ut. Har du mulighet for å få tak i prøvelampe ville jeg prøvd det. Viss du ikke har mulighet for å få tak i prøvelampe ville jeg satt i en ny sikring og sett om det fikset det.

Hvis alt er i orden i sikringsboksen, så er det nok selve kursen som kan være defekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min e39 trooor jeg det er sikring nr 16 og 45. Men hvis det er en sikring burde vel alle lysene fremme være mørke? :P eneste eg fant av noe som minnet om lys på tysk her er "lichtmodule". Kan hende sikringen er i bagasjerommet? :P

Du har vel ikke tilfeldigvis tips til hvordan lufting av varmeapperat går for seg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min, skiftet pære, sikringer ok, fortsatt ingen lykke. Gikk så innom Bavaria og spurte og fikk svaret "pæreholderen, typisk ting som ryker på e39 etter en stund"

Min har gått 292 000km, så var nok på tide ja! Det gjore ivertfall susen, å det kostet meg rett under en 100lapp viss jeg ikke husker feil. Viss du ikke har lyst til å kjøpe en ny fordi du er usikker på om det er det som er problemet, kan du bare prøve med den andre holderen på motsatt side og se om det fungerer :-)

PS: Sjekket bmw'en din, meget flott! Ser du har rust på akkuratt samme plass som meg på bakluken! Typisk det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hb3 pærer, med holdere og alt.

tok jo å byttet om fra høyre side til venstre side, fremdeles bare høyre side som er deffekt :P

takk for det. har en orginal m5 bakluke liggendes som skal på, bare lakkere den først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååja! kanskje dårlig kontakt da? har du prøvd å vrikket litt på ledningene imens lysene står på?

såpass ja! kan vel få solgt den gammle bakluken da ;-) tenkte jeg bare skulle pensle over min når jeg leverer den inn for lakk. må være sparsom som lærling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...