Mr Gjøstøl Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hei! Har ett problem med turtallstelleren på speedometeret i e28 518i min Problemet er at turtallet ikke stemmer :s jeg kjører i 80 i 3 giret bare for å teste å det står at omdreiningene er 2000? Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette probleme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 turteller til 518 er nok vanskelig å få tak i, du har nok ett instrument hvor det står en turteller til bil med sekser i, derfor blir det feil. om du ser under der det står x100 på selve skiva så står det nok ett 6 tall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Var ett 6 tall på skiva ja tenkte kanskje at det var en feil på ledninga eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 alt er nok riktig da, men å få tak i en turteller til 518 er neeesten håpløst, jeg hadde en men solgte den for noen uker sia. eneste jeg noengang har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Det har vært stili å ha hatt i min 518, synd at du hadde solgt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå