Suspiria Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Heisann, får ta en liten rask presentasjon av meg og bil. Har drevet å puslet litt med bil endel år, holdt meg til Opel i godt og vel 19 år til jeg ble lei. Har alltid likt den ene BMW som min stefar engang hadde og det vår en sølvgrå e34. Tenkte da at en slik må jeg få tak i og kjøpte da en i høst. En hvit 1993 tysk importert 520i. Kjøpt fra en i Karmøy(jeg holder til i Stavanger). Noe små feil og mangler var det jo men det skal rettes opp i. Har null erfaring med BMW så her kommer det sikkert masse "lure" spm etterhvert. Planer for bilen er følgende, fjerne små rustflekker - moderat senk - M tech eller M5 look utvendig - kanskje kjøpe 525i motor(om det går rett i uten å drive for mye med elektrisk/bytte automat kasse etc), lakkere bilen selv til sommeren - skifte eksos til noe som gir litt bedre lyd - lyst på sort skinn innvendig og. Men alt dette må taes litt over tid. Har kjøpt M tech vinge og leter etter andre m tech ting til e34-Har og kjøpt 18" hjul, vinge og hjul blir sendt etter neste fredag en gang. Julegave til min trofaste e34 Ellers har jeg bare byttet litt slite deler som vannpumpe, termostat med termostathus, og skal skifte plugger i dag. Bare kose ting med andre ord. Bilde av slik bilen kommer senere. Men er ikke mye å se på en standard e34 som dere ikke har sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 slik så den ut da jeg hentet den. poster mere bilder og ting og tang etterhvert som det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Har nå fått M Tech vingen og den ble pusset ned og lakkert Fikk også 4 stk 8,5x18" hjul. Legger ut bilde om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 og her er sommerhjulene som skal få litt pleie denne vinteren 8,5x18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Blir bra dette.... Bare å melde på visst det er mer deler du trenger etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 det skal jeg gjøre du har ikke 525ia motor du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Dårlig med det ja.. m50b20 bare... Men har simons sportseksos med dobbel 70mm enderør liggende visst du skulle oppgradere eksosen etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Send meg info om tilstand på eksosen og pris. Og pris på motor og, det er noe muffens med min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 I morgen blir det nok montering av vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Har også ett ekstra simons eksos liggende her i Stavanger om int. fra kat og bak Så forøvrig ut som en grei bil det. Litt stell så blir den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 tilstand og pris, ev bilde på pm mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Sånn, da ble vingen montert i dag siden det for en gangs skyld skulle være opphold og ikke regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 I jula så hadde man jo litt for mange fridager så det måtte rettes opp med å matte ned felgene, pusse hakk og sår samt kantkjøringer, ble lagt litt tynt lag med fin sparker også som måtte pusses ned, litt såre finger tupper men ellers ok, de er nå nesten klare til å få litt lakk på seg. Det fikse jeg vel i helgen. Har ikke tatt helt av å gjort de 100% men endel bedre enn de var. Tross alt hjul på en bruks bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Og ferdig lakkert, bare vente på å ta av resten av maskeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå