Gå til innhold

Kenneth`s E34 nye bilder s.5, av egenprodusert front leppe

Suspiria
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann,

får ta en liten rask presentasjon av meg og bil. Har drevet å puslet litt med bil endel år, holdt meg til Opel i godt og vel 19 år til jeg ble lei. Har alltid likt den ene BMW som min stefar engang hadde og det vår en sølvgrå e34. Tenkte da at en slik må jeg få tak i og kjøpte da en i høst. En hvit 1993 tysk importert 520i. Kjøpt fra en i Karmøy(jeg holder til i Stavanger). Noe små feil og mangler var det jo men det skal rettes opp i. Har null erfaring med BMW så her kommer det sikkert masse "lure" spm etterhvert. Planer for bilen er følgende, fjerne små rustflekker - moderat senk - M tech eller M5 look utvendig - kanskje kjøpe 525i motor(om det går rett i uten å drive for mye med elektrisk/bytte automat kasse etc), lakkere bilen selv til sommeren - skifte eksos til noe som gir litt bedre lyd - lyst på sort skinn innvendig og. Men alt dette må taes litt over tid. Har kjøpt M tech vinge og leter etter andre m tech ting til e34-Har og kjøpt 18" hjul, vinge og hjul blir sendt etter neste fredag en gang. Julegave til min trofaste e34 :D Ellers har jeg bare byttet litt slite deler som vannpumpe, termostat med termostathus, og skal skifte plugger i dag. Bare kose ting med andre ord.

Bilde av slik bilen kommer senere. Men er ikke mye å se på en standard e34 som dere ikke har sett før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

I jula så hadde man jo litt for mange fridager så det måtte rettes opp med å matte ned felgene, pusse hakk og sår samt kantkjøringer, ble lagt litt tynt lag med fin sparker også som måtte pusses ned, litt såre finger tupper men ellers ok, de er nå nesten klare til å få litt lakk på seg. Det fikse jeg vel i helgen. Har ikke tatt helt av å gjort de 100% men endel bedre enn de var. Tross alt hjul på en bruks bil....

uh2kuo7ar5vbd5hdvye9.jpg

6nm5x95b6d6823ttix2z.jpg

b1lizmrqceh7qgxk77j2.jpg

xlz58lm9tdv68d6e1gko.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...