Morris56 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Lurer på om noen kan gi meg ett svar på dette Øverste slangen fra motor til radiator blåser seg opp under økning i turtall. Skal de være slik? Er ikke vann i olje eller noe slikt, så tror ikke de er toppakning. Mulig deffekt termostat? Når jeg tar av oljepåfyllings topp og når jeg tar ut peilepinne så bynner bilen å jage, er de og normalt?
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Er vel mest sannsynlig topp/toppakning som kan til at slangen din blåser seg opp. Prøv å ta en komp.test, så finner du ut om det er svik i en eller flere sylindre. At den jager når du tar av oljelokk og peilepinne er helt normalt.
Morris56 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Er vel mest sannsynlig topp/toppakning som kan til at slangen din blåser seg opp. Prøv å ta en komp.test, så finner du ut om det er svik i en eller flere sylindre. At den jager når du tar av oljelokk og peilepinne er helt normalt. Takker for svar... Ja får prøve en komptest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå