oddrey Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Er det diff brems på noen av de eldre bmw'ene. Jeg har lyst på en bil til is bane kjøring. Kom med tips. Pris ca 50000 og under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Det var vel ekstrautstyr før i tiden. M3 hadde det originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Du får 25% sperre på de fleste gamle BMW`r. E21 E12 og de fleste oppover. Ellers så har du denne som er ferdig rigget som isbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Hehe tar den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Har kjørt isbil i 2 år nå, den første bilen jeg brukte var en e30 med 320 diff, sveiset sperre, og det er det beste, er og anbefale det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 E30n jeg har tilsalgs bør vel være grei til bruk på isen. Mulig litt stiv i dempere og fjærer(grp N asfalt), men med ispigg kanskje det ikke blir så ille. 40% brems med mer forspenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 så alle e30 og e36 har ikke diffbrems som er brukbare orginalt. Må jeg kjøpe en M3 da? det blir litt mer enn jeg hadde planlagt Må ha skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 e36 325eS hadde vell sprerre, ganske så skjelden bil å finne men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Kjøp en E30/E36/E34 og kjøp en diffbrems.. Burde ikke bli dyrt. Evt sveis sperre. Kan nok fint få det for rundt 20 lapper. En diffbrems kommer ikke til å spille ekstremt stor rolle på en slapp 320 med ishjul. Bilen sitter som limt stort sett hele tiden. Skal man virkelig kjøre hardt så må man opp i 150hk+. Da kan man begynne å bli litt brutal med diffbrems/sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Må kjøpe noe ferdig, har lkke tid til å skru. Send meg en pm hvis noen har noe å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå