Skjarvo Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Noen som vet om man skifter klimapanel at det må kodes? http://www.scribd.com/doc/60087943/BMW- ... nditioning "NOTE: If the control module is replaced it must be coded." står nederst på side 6.
aloebiz.net Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Har du skiftet EGR termostaten også da? Byttet først hovedtermostat på min 2001 525D uten resultat. så byttet jeg EGR termostaten og da ble den varm og god igjen EGR termostaten er vanlig at feiler..
Skjarvo Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Det er ikke EGR termostat på den jeg har. Ingen som vet om klimapanelet må kodes når det byttes?
Skjarvo Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Det er automat ja. Vet du om klimapanelet må kodes når det byttes?
aloebiz.net Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Har du automat så skal du også ha EGR termostat..! Jeg hadde en 2001 525dA automat og den klarte ikke bli ordentlig varm og fløy opp og ned i temp helt til jeg byttet egr termostaten.. Vet ikke om klimapanel må kodes.. Tror ikke det..
Skjarvo Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Men det er ikke egr termostat på den jeg har. Tempnåla står rett opp og stabil motortemp. Derfor lurer jeg på om den må kodes ettersom det er canbus og jeg har samme feil om jeg bytter klimapanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå