Le1na Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Noen som har eller vet om hvor man får tak i brakett til tåkelys på en BMW 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Koed eller Gs for eksempel har sikkert dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Le1na Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Har for det meste bare pakker der med ny lykt i og det trenger jeg ikke : )) Trenger kun braketten for å festa tåkelyset i fangeren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blodstrupmo1 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Gs og Koed skaffer alt av originaldeler, så det bør gå greit. Hadde du skrevet hva slags bil det gjelder hadde det nok vært enklere. Det finnes 6 generasjoner 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Le1na Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Det er en 1995 modell 320, men har m frontfangeren på den så verken lykter eller fanger er orginal Finner bare pakker med lykter på gs :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Tull. spreder-brakett: delenummer: 63178357393 venstre side 63178357394 høyre side pris: 207,86,- Kilde: GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Le1na Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Ja, de har jeg funnet. Men funker det med orginal braketten så lenge jeg verken har orginal fanger eller lykt? Har en helt annen type lykt på mine spredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Ja, de har jeg funnet. Men funker det med orginal braketten så lenge jeg verken har orginal fanger eller lykt?Har en helt annen type lykt på mine spredere. du sier jo at du har m-fanger da. umulig å svare noe nærmere på dette, hvis du ikke kan komme med info om lyktene du skal ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå