merali Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Nice! Er taket like strøkent som tidligere eller? Takk! heheh, det er kjempefint det! en del av sjarmen har hørt at du har forsket på styringen på den...? husker du hva du gjorde? ser bare en annen type bærearm. Er musa brukt som pakningstetting? hahah nå har den ligget i smash poser, rattstammmer, skuffer osv
halllon Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Nice! Er taket like strøkent som tidligere eller? Takk! heheh, det er kjempefint det! en del av sjarmen har hørt at du har forsket på styringen på den...? husker du hva du gjorde? ser bare en annen type bærearm. Kappet bare en ny tann i tannstanga og kjørte uten servo. Hadde originale bærearmer, men mulig det har vært gjort litt annet der i ettertid. Lykke til, vær snill med den! (Det vil si, bruk den for alt den er verdt!)
BMW E30 325 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 kult, husker jeg så denne når Fredrik kjørte på lånke med den, morro:)
merali Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 blir bare masse bilder av progresjonen prøve å få tatt med goproen og ta noen fler bilder ikveld, har vært dårlig på å oppdatere!
merali Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 må bli bedre på å ta bilder!! fått farge på den, fått i motoren osv. så ting detter på plass. måtte bare prøve takboksen! prøve å oppdatere litt mer
Tare Jansen Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Så gøy at dere har fått tak i denne;) Da sees vi vel på rudskogen utover året da tenker jeg;)
merali Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Så gøy at dere har fått tak i denne;) Da sees vi vel på rudskogen utover året da tenker jeg;) det gjør vi definitvt! vi begynner å nærme oss noe med bilen også, er bare så utrolig mye annet å ordne opp i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå