sandalius Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg har defekt glødeplugg relé, men finner ikke ut hvor dette releet sitter på motoren? noen som har peiling. Er en m47tu2 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Under innsuget. Svart boks med 2 kontakter inn. Sitter feste med et par 10 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandalius Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Takk for svar! Vet du om jeg må ta av innsugs manifold for å bytte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Ja, det må du. Veldig enkelt innsug å ta av. Tar 10 min andre gangen du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandalius Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Da må ju til å skru litt ja:) Greit å få sjekket swirl flaps og innsuget generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandalius Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Da har jeg brukt noen timer i garasjen. Etter at innsuget kom av, lette jeg over alt for å finne selve releet, men det må være en annen plass på denne motoren? Noen som har peiling? 2005 M47 motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Ta av lokket over motorstyreenheten. Hvitt lokk høyre side motorrommet. Mente 1 serie hadde det under innsuget. Ettersom du har M47 motoren er det nok vanlig relè og ikke styreenhet, som da sitter i dme boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandalius Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Måtte faktisk under bilen for å finne dette releet. Sitter ca der peilepinnen kommer ned i bunnpanna, rett ved det venstre motorfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Stemmer det, en smal sak fra undersiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå