Eide'n Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg velger nå og benytte meg av forumet og spørre her igjen Bilen min ble ikke varm i det hele tatt. Temp nåla flaug som en ping pong ball frem og tilbake. Jeg byttet begge tempfølerne, og fant ut at det ikke satt termostat i bilen fra før. Så jeg satte det inn nå. Jeg fylte selvfølgelig på ny kjølevæske. samt at jeg blåste rein radiatoren før jeg fylte på igjen. Problemet nå, er at bilen blir alt for varm. Det tyder til at den nesten begyner og koke når jeg kjører. hvis jeg ruser litt, så synker temperaturen i en liten stund, før den stiger igjen. Så kommer spørsmålet: Vil dette bli bedre hvis jeg skjuler gjennom hele systemet og renser det for rustvann? For så og ha på ny ordentlig kjølevæske og får luftet dette ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jepp. Så sant du har satt i riktig termostat og denne fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 De er bra takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå