kristofferolsen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 hva er grunnen til "tettestoff" på sveisene? det gjør det jo bare myye værre Tettestoff har æ lagt bare før å være sikker på at porer og slikt i sveisene skal bli lukket , med grunning under så kan det ikke bli værre . Da er det det tett på begge sider = 0 fukt å rust men de fleste plasser jeg har lagt tettestoff er plasser det er orginalt det blir jo også det samme om du legger body/ sparkel/ lakk osv over noe som er sveiset . sålenge man har rustbeskyttende grunning på stålet er det ikke et problem . etter min mening er det bedre med tettestoff over sveiser enn sparkel osv for det er ikke like tettende og kan lagre fukt. men ingen av delende er et problem blir noe annet og fylle tettestoff over rust /hull osv det gjør ikke saken noe bedre men gjerne kom med innspill ,ris å ros det er bra !
kristofferolsen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 her kommer nån bilda, har fådd tectylert 70% ferdig , gikk tom for body ... hadde 3liter men det holdt ikke så imorgen tar jeg meg en tur på jula og kjøper 2liter til . har brukt Hagmans sin , meget fornøyd med den , tørker fort og kan overlakkeres!.
kristofferolsen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 håpe dokker e førnøyd før det e no ivertfall æ body på det som mangle bak å lakk på traverser,bærebruer og calipere imorra ! bilda kommer
frodeeje Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Hei . kjempe fin post artig lesing og lærerikt Hvilken type sandblåsings utstyr bruker du?
kristofferolsen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Hei .kjempe fin post artig lesing og lærerikt Hvilken type sandblåsings utstyr bruker du? hei , takktakk . første prosjekttråden min, prøve så godt æ kan her har du pistol å sanda æ brukte , så treng du bare ei 10l bøtta å ha sanda i http://www.jula.no/sandblasepistol-076007 http://www.jula.no/filtersand-for-sandblasing-018297
kristofferolsen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Fådd tectylert ferdig , traverser osv . Lakket bremsecalipere bak . Dro plutselig på hytta så nå e det pilsing .kommer bilder imorgen fortsatt go påske !
kristofferolsen Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 dette er tectylsprøyta mi . fra biltema til en 100 lapp punker bra og blir ikke så grov struktur av den body fra jula og biltema hammerslagslakk. 3m vaskepapir å silikonfjerner til vasking før sprøyting
kristofferolsen Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 grunnet med rustbeskyttende grunning. malt
kristofferolsen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 powerflex motert . åveraska over kor lett det va å montere ! spent å se kordan biln blir å kjøre med det her .
kristofferolsen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 gammelforinga , bare og snitte,bøye og banke ut . reingjort å klar te sveising av sperre ( bare midlertidig tel penger strekker til m3 lsd diff...
kristofferolsen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 store skiver på begge sider , tipper det er stivt som F. skal dra og spise middag no men tenker og få opp bakstell idag.
kristofferolsen Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 fikk opp travers og diff igår, fortsetter imorgen med bakstillinga. noen som har tips til hvordan rekkefølge jeg burde montere i vidre, for og slippe og gjøre ting 2 gang ? tenker på bremserør, bremseskjold ( må kappes å sveises for å få på , orker ikke presse ut navene. dempere, osv sparer bremseband,skiver ,klosser og kalipere til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå