Maximan Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Kul tråd Liker at du gjør så mye selv, selvgjort er velgjort. Men sandblåser du i garasjen? Vil det ikke bli et faenskap å rydde opp etterpå ?
kristofferolsen Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Kul tråd Liker at du gjør så mye selv, selvgjort er velgjort.Men sandblåser du i garasjen? Vil det ikke bli et faenskap å rydde opp etterpå ? Takktakk liker å gjøre ting selv . Sandblåser i garasjen ja . Litt opprydding blir det nok men er verdt det etter min mening
kristofferolsen Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Idag har æ fådd gjort endel . Skal ta litt mere detaljerte bilda imorra . Teaser
Larsgunnar Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Ser jævlig bra ut! Men du skulle jo rengjort og malt opp diffen når du først var igang.
kristofferolsen Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Ser jævlig bra ut! Men du skulle jo rengjort og malt opp diffen når du først var igang. Takktakk bynner å komme seg nå ! Orket ikke bruke tid på den da den mest sansynlig blir byttet ut så fort æ får tak i lsd diff
kristofferolsen Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 168 diffen lever ikke lenge Hehe spent og se selv ! Vest æ skal ha mæ et holdbart driverk , ka æ skal gå før da ? 325, m3 . Osv
kristofferolsen Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Har fått opp alt i bakstell forutenom bremserøret fra splitter bak og til bremseveskebeholder . Men var så heldig å gikk tom før strøm på tlf så kommer bilder imorgen .Og bremseslanger har jeg ikke fått enda , sto i rest ved siste bestilling fra schmiedmann
kristofferolsen Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Idag har jeg fått opp siste bremse røret, fra splitter og frem til motorrom . Byttet styrestag Mangler bare bremseslanger nå
kristofferolsen Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Powerflex i stabstag Nytt bremserør
kristofferolsen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Var så heldig og hadde en kompis med meg i garasjen idag, malt det siste til forstillinga Har vaska motorrommet med silikonfjerner , begynt sånn smått å maskere og sparkle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå