kristofferolsen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Syns heller ikke det ser ille ut , er jo det at m-teck til e30 er kjedelig spør du meg . Må sikkert kappes og limes litt ja
kristofferolsen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Påbegynt sveising av girkasseoppheng Laget med foring i plast , var 1cm slakk i den gammle gummiforinga Sveiset en skive på baksiden for og holde foringen påplass Kappet i rett lengde og klar til og skjøtes ihop
kristofferolsen Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 girkasseoppheng og giroverføringer ferdig tilpasset og sveist. motor å gir står på universale gummiopheng/motorfester fra Biltema. virker stivt og fint
kristofferolsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 deler kommet fra Koed, ny julaften ! bremsesko stabstag bak monteringsett til bremsesko håndbrekkwiere
kristofferolsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Powerflex Meeget spent på dette, aldrig kjørt bil med dette før eller montert, men de var ikke steinhard sånn som jeg hadde fårestilt meg de var myk bærearmer skiver spent på hvordan dette funker, ser greit ut ivertfall
kristofferolsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 er en stund siden det har skjedd noe med bilen uheldigvis, har holdt på med litt andre biler . må jo ha penger til deler og Tilhengersertifikat
kristofferolsen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 har fått høre at girkassa i fra gammelmotoren (m40b16) passer på m30 motoren ? isåfall hadde jeg spart meg endel arbeid. men hadde ikke gådd uten og utvide tunell slikt som det er nå ! . vist noen har liggende eller vet hva som skal kobles om på elnet så blir jeg evig taknemlig men mest sansynlig så har vell alle e34 ene samme plassering på div ledninger på pin nr ? isåfall kan man vell bruke koblingsskjema til ombygging av m50 i e30. takker på forhånd og kom gjerne med inspill til ting som er gjort, skal gjøres,burde vert gjort osv. når jeg får bynt på bilen igjenn så skal jeg finne ut hvordan jeg skal gjøre det med mellomaksling iogmed at den er forlang. vurdert og få den kappet i rett lengde + konet til sveisefuge i dreiebenk for så og sveise den selv, vist jeg ikke leverer den inn da , noen som har erfaringer så spytt ut ! usikkert på hvordan coilovers jeg skal gå for , har sett på noen på schmiedmann til 3-4 000 og TA teknix fra partsandretards til 3999
Spjotvoll Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Vet du hvilken kasse det er som sitter orginalt sammen med m40b16 da? er vel Getrag 260 & 265 som oftest sitter med m30b35, Tøft prosjekt btw! har også planer om å sette en m30b35 i min e30
kristofferolsen Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Takktakk , ska skjekke hvordan girkasse som står på m40 motorn
Rogern Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 M40 kasse passer ikke m30, m10 kassen passer, men vil anbefale å bruke kasse fra m30. Masse info i tråden min, da jeg monterte en m30b32 før jeg gikk for m102. Link: viewtopic.php?t=33430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå