Gå til innhold

olsen's e30 335i AC Schnitzer prosjekt. Turbomontering? s28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påbegynt sveising av girkasseoppheng

t70c29i158cc5fn2lp0e.jpg

Laget med foring i plast , var 1cm slakk i den gammle gummiforinga

f5xacpkdppykycvqwuxd.jpg

Sveiset en skive på baksiden for og holde foringen påplass

i835f5lulgr37pgsg636.jpg

Kappet i rett lengde og klar til og skjøtes ihop

lsso4j961kiv5j8k8j43.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Powerflex 8) Meeget spent på dette, aldrig kjørt bil med dette før eller montert, men de var ikke steinhard sånn som jeg hadde fårestilt meg de var myk :o

ghcnuqw2yn6n0zjb5h1r.jpg

bærearmer :D

8u2ek7f0o8zt8uff0qpk.jpg

skiver :D

49nec1olm5t65d15dy7f.jpg

spent på hvordan dette funker, ser greit ut ivertfall :)

yqebfhhmd2sn0plm58pc.jpg

Skrevet

har fått høre at girkassa i fra gammelmotoren (m40b16) passer på m30 motoren ? isåfall hadde jeg spart meg endel arbeid. men hadde ikke gådd uten og utvide tunell slikt som det er nå ! .

vist noen har liggende eller vet hva som skal kobles om på elnet så blir jeg evig taknemlig :)

men mest sansynlig så har vell alle e34 ene samme plassering på div ledninger på pin nr ? isåfall kan man vell bruke koblingsskjema til ombygging av m50 i e30.

:D takker på forhånd og kom gjerne med inspill til ting som er gjort, skal gjøres,burde vert gjort osv.

når jeg får bynt på bilen igjenn så skal jeg finne ut hvordan jeg skal gjøre det med mellomaksling iogmed at den er forlang. vurdert og få den kappet i rett lengde + konet til sveisefuge i dreiebenk for så og sveise den selv, vist jeg ikke leverer den inn da , noen som har erfaringer så spytt ut !

usikkert på hvordan coilovers jeg skal gå for , har sett på noen på schmiedmann til 3-4 000

og TA teknix fra partsandretards til 3999

Skrevet

Vet du hvilken kasse det er som sitter orginalt sammen med m40b16 da? er vel Getrag 260 & 265 som oftest sitter med m30b35, Tøft prosjekt btw! har også planer om å sette en m30b35 i min e30 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...