kristofferolsen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 M40 kasse passer ikke m30, m10 kassen passer, men vil anbefale å bruke kasse fra m30.Masse info i tråden min, da jeg monterte en m30b32 før jeg gikk for m102. Link: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=33430 Tenkte uansett og bruke m30 kassa pga holdbarhet. Tusentakk skal skjekke tråden din
kristofferolsen Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Endelig fått biln inn og kan fortsette etter en stund ute under presenning Girkassa tatt av , begynte og forske på hvorfor ikke clutch virket selvom det var masse belegg igjenn men fant en litwn slakk der jeg peker , skal det være? Noe og tenke på?. Ser ikke serlig bra ut !
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 du har dobbeltmasse svinghjul så da er det slakk org. få bytte det ut med enkeltmasse fra eldre m30 .. ellers ser cluthcen ok ut, er ikke pumpe el no som ikke virker ?
kristofferolsen Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Her ligger feilen , splinen er slitt bort! Noen som har vert borti dette før? Så og si helt rund! Litt slitt på girkasseakslingen også men håper det går bra!
kristofferolsen Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 aldri sett før så det ikek før nå heller Hehe tror det er bare og kjøpe nytt clutchsett. Vist jeg finner enkelmassesvinghjul er det lettere?
///MoePower Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Har sett dette skje med en campingbil, av alle ting..!
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 aldri sett før så det ikek før nå heller Hehe tror det er bare og kjøpe nytt clutchsett. Vist jeg finner enkelmassesvinghjul er det lettere? det er lettere og det ryker aldri, dobbeltmasse gir en sløv respong og tåler mye mindre...
kristofferolsen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Idag har jeg demontert det meste på motor og sett litt nøye over den . Positivt at kam ikke hadde noen slitekant eller noen synlige skader Brukt 3-4 timer med diesel og pensel & oppvaskost ,drittjobb delux men noen må gjøre det og ! tar siste rest imorgen med avfetting og varmtvann. Så er det bare og bynne og klargjøre det som skal lakkeres til lakk , hadde tenkt og lakke hele motorn men det gidder jeg ikke , tar toppdeksel , innsug og muligens mer , må se hva jeg orker . Bilen skal jo brukes og ! Bildene sier alt Passelig reint
kristofferolsen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Ser faktisk svart ut på bildene men er nok bare at blokka er våt
Morty999 Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 hvordan er toppene på disse AC motorene? har du no bra bilder av innsugskanal f.eks ?
kristofferolsen Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Ser ut for at det er portet , usikker om det er større ventiler også , de er stor ivertfall !
bedmund Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 er dette en org AC motor fra E34? er ikke de 3,7 liter da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå