Gå til innhold

olsen's e30 335i AC Schnitzer prosjekt. Turbomontering? s28

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

Ser ut for at det er portet , usikker om det er større ventiler også , de er stor ivertfall !

[ Bilde ]

ser ut som di er portet ja, mye finere enn rginale b35 topper.

er 47mm innsugsventil org.

Skrevet

div vaska dela , tenkte å bruke bremseveske på slangan før å freshe dem opp litt , nån som har erfaringe med det ?

jyt99pbm9fpdqv9805e1.jpg

vaska , klar te sliping/kluting avfetting å lakk

65fp15okabupir1jm70y.jpg

bare å komme med tips osv , tar alt med stor takk :D

Skrevet
[ Bilde ]

Ser ut for at det er portet , usikker om det er større ventiler også , de er stor ivertfall !

[ Bilde ]

okei,første m30 motorn så har ikke så mye peiling på de enda . blir muligens vanskelig å måle de uten å ta av toppen, men skal se om æ får målt en dag :)

Skrevet

Kan ikke helt se for meg at bremsevæske er så bra å bruke på slanger... Ikke når man vet hva det kan gjøre med lakken på en bil...

Nei, kjøp deg heller "gummifornyer" av et eller annet slag, eksempelvis Meguiars, Autoglym eller noe annet ;)

Skrevet
Kan ikke helt se for meg at bremsevæske er så bra å bruke på slanger... Ikke når man vet hva det kan gjøre med lakken på en bil...

Nei, kjøp deg heller "gummifornyer" av et eller annet slag, eksempelvis Meguiars, Autoglym eller noe annet ;)

Har hørt at det er som gummifornyer. Det holder no på bremseslanger!

Skrevet
[ Bilde ]

[ Bilde ]

okei,første m30 motorn så har ikke så mye peiling på de enda . blir muligens vanskelig å måle de uten å ta av toppen, men skal se om æ får målt en dag :)

det jeg kom til og måle ble ca 44mm i toppen , så er sikkert org størrelse på ventiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...