BmwDieselPower Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Dette tror jeg blir bra:) Men va er forskjellen fra ac sin 3.5l og vanlige 3.5l?
kristofferolsen Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Har fådd justert ventiler, skrudd fast innsug og toppdeksel og litt div småting . Kommer update når det skjer nåkka håpe dokker like det som e gjort sålangt. Sir mæ passelig førnøyd , hadde sommern vert litt lengre unna så hadde jeg tatt av toppen og slipt ventiler, byttet tettinger osv
kristofferolsen Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Dette tror jeg blir bra:)Men va er forskjellen fra ac sin 3.5l og vanlige 3.5l? Som jeg vet er det chip, grenrør , porta topp og innsug, mest sansynlig kvassere kam osv . Vet egentlig ikke , vet bare at den skal være på 250hk
joggis Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 følger med her, grom og skjelden motor du har skaffet deg
kristofferolsen Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 følger med her, grom og skjelden motor du har skaffet deg Takktakk , er ikke ofte man ser slik motor fikk den billig!
kristofferolsen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Har skjedd lite på bmw'en i det siste, her er mercedes 190e2,3 en min , har gjort litt på den den siste tiden ( sveiset sperre, bytta bakre bremserør og slanger og tadd en kjapp hellakkering . Så måtte jeg selfølgelig ta den på isbanekjøring Tadd inn 325 bakstillinga og vasket og demontert klar til shining Stikkakslingen satt godt men gikk greit med litt varme og latmann
kristofferolsen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Deler kommet i hus ! Bmw'en tatt inn , å den blir ikke tadd ut før den e ferdig. påbegynne stripping av understell no . Kommer bilda når æ har fådd av Clutchsett !
kristofferolsen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Eksospaktninger Bremseskjold Bremserør
kristofferolsen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 M30 Vannpumpe Styrestag Repset kalipere bak Ebc yellow stuff klosser bak
kristofferolsen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Bremserslanger bak, bremseklosser forran, AC Schnitzer logo ble også bestilt men ettersendes! Coilovers
kristofferolsen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Bremseskjold Alle deler fra denne bestillingen er fra schmiedmann.no Greie priser , eneste minuset er at det må påregnes 2-4 uker frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå