Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å lage en prosjekt tråd og se om det var noe interesse for en gammel bmw.

Kjøpte bilen i sommer og har brukt den frem til i høst. Planene er å gjøre dette så grundig som mulig. Så skal bli ny lakk, motor, foringer, diff, ineriør m.m. Har lite erfaring med å skru på bil generelt, så bare å komme med tips og triks hvis det skal være noe. De første bildene er slik jeg hentet bilen, faktisk et pent objekt med minimalt med rust. Men det meste må gjøres uansett. Dette er ikke akkuratt den typiske bil for en 20 åring, så målet er å få den god og lav med noen 17-18" felger.

hpn6iw0y71qaxgr91p9p.jpg

0xt6jfreftcu8cnjgrfc.jpg

icwx5a7gtrq97pvrz7x1.jpg

z4rnrzhcd7zf7jt9e59m.jpg

Skrevet

Startet med en god vask under!

2xi7tv9iuae3vmdmmtwx.jpg

Ut med interiøret og startet med å fjerne de gamle asfaltmattene....

qcmvtomqixs1fpzauxuf.jpg

Så var det ut med den gammle M30'n

m0e56vk3c1waxqk5twzp.jpg

9ex1tipdawayrrabddr1.jpg

Denne bilen skal ha blitt "restaurert" en gang på 90-tallet med sparkel....

gebsvgjd65un5l9i212t.jpg

Skrevet

Er litt skeptisk selv til blåsing, Men som du ser på bilde er det MYE sparkel, lim, plater som er overlappa m.m. Så er nødt til å få det reint for å se på tilstanden. Syrebad blir for dyrt da jeg vil ha den på veien en gang også :P

Skrevet

gamlebilen til marianne jo :P den har jeg skrudd endel på egentlig, den har vell stått i garasjen di siste 10-15 åra uten å vært gjort stort med..

motorn der var vell relativt sliten og tror jeg.

Skrevet
gamlebilen til marianne jo :P den har jeg skrudd endel på egentlig, den har vell stått i garasjen di siste 10-15 åra uten å vært gjort stort med..

motorn der var vell relativt sliten og tror jeg.

Stemmer det! Den motoren er veldig sliten.. hold akkuratt til jeg skulle sette inn bilen :P

Skrevet

En clean E9 er ikke til å skimse av! holder seg fint på toppen av bmw's peneste karosserier, så dette må jeg følge med på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...