e9coupe Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Ferdig lakkert traversforing! Dette hindrer bevegelse til siden. Presset de inn med skrustikke! Ferdig montert med nye bolter, skiver og muttere! Fornøyd med reultatet
e9coupe Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Diff ferdig pusset og henger i den mobile "lakkstativet" Synes det ble bra ikke dumt å holde på litt ute i sola heller!
Larsegutt Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Ser strøkent ut Hvilken spray bruker du? har en diff selv som jeg skal overhale
e9coupe Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Ser strøkent ut Hvilken spray bruker du? har en diff selv som jeg skal overhale Takk bruker hammerite rett på stålet med lakksprøyte. Får denne lakken på vanlig sprayboks også!
e9coupe Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 I dag har jeg gjort ferdig stikkakslene:) Først en grundig vask for å få ut alt det gamle fettet. Slipe, slipe Ferdig slipt og klar til lakkering! Ferdig lakkert.
e9coupe Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Nytt fett. Ferdig resultat ny moffe, tettning, skruer og bolter!
e9coupe Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Imponerende og grundig arbeid der Sondre Tusen takk
e9coupe Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Hvor kjøpte du de innsatsene til foringene bak? Handlet på vintagebmwsourse.com
e9coupe Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Travers foringene ble stive med hjelp av noen innsatser av polyurethane som jeg viste tidligere i tråden. Så da var utfordringen å få diff foringen stivere. Jeg får ikke kjøpt noe som er ferdig og som er stift nok, så da ble løsningen å modifisere den orginale. Utgangspunktet Kappet bort stålet på den ene siden for å komme til foringen. En grundig vask og pussing med sandpapir for at polyurethanen skulle feste seg. Borret hull på siden for at polyurethanen skal fungere alle veier. Her har vi støpesettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå