Morty999 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 denne bilen her har jeg vær tinne på biltilsynet med kom jeg på nå satt neddi motorn og alt egentlig på denne. motoren var latterlig sliten fant vi ut etter å ha montert den, myye ulyder og drit. mener også att det er en 3liter som sto i den ? men blir vell bra nå
e9coupe Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Da har jeg fått bilen hjem igjen Men ble ganske skuffet... Bilen har jo vært restaurert en gang på 90-tallet. men personen som har gjort denne jobben kan ikke hatt mye kompetangse. Legger ut noen bilder så ser dere hva jeg mener. Det meste må jeg gjøre på nytt, skjære av skjermene foran for å komme til innerskjermer m.m. det positive er at jeg sikkert blir god til å sveise Har fått kjøpt med sveiseapparat, måtte testes ut så sveisa et motor stativ. Fikk også med en del sand fra sandblåseren
e9coupe Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 denne bilen her har jeg vær tinne på biltilsynet med kom jeg på nå satt neddi motorn og alt egentlig på denne. motoren var latterlig sliten fant vi ut etter å ha montert den, myye ulyder og drit. mener også att det er en 3liter som sto i den ? men blir vell bra nå Veldig sliten motor ja lagde mye rare lyder/ lukter vibrasjoner Marianne prøvde å godkjenne denne med en 3.0 først. men fikk ikke gjort det siden bilen først måtte registreres med org motor effekt sånn jeg forsto det. Nå blir det en frisk motor
Morty999 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 ja var no kål der, vi satt vell først i 3l motor i den men blei mye styr
e9coupe Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Det finns adaptere å få kjøpt viss du ikke vil sveise om [ Bilde ][ Bilde ]Blir en råflott bil dette Nice! Hvor kan jeg handle dette?
Oberland Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Det finns adaptere å få kjøpt viss du ikke vil sveise om [ Bilde ][ Bilde ]Blir en råflott bil dette Nice! Hvor kan jeg handle dette? Jeg husker ikke adressen hvor jeg kjøpte de, men du kan få kjøpe mine Send pm viss du er int..
///MoePower Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Oi, her har du litt å ta tak i ser jeg!
Pedi Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Oi, her har du litt å ta tak i ser jeg! Det er så mye, at jeg tror nesten at han må selge den til meg...
Spiff Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 er det no dårlig baksjerm bytte som har vært gjort?
e9coupe Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Oi, her har du litt å ta tak i ser jeg! Det er så mye, at jeg tror nesten at han må selge den til meg... Haha! det er godt du liker bilen Pedi er det no dårlig baksjerm bytte som har vært gjort? Ja er h/bakskjerm som det har blitt en veldig dårlig jobb på, som alt annet den personen har ¨fikset¨ Får prøve å gjøre det bedre selv
Pedi Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg liker bilen enormt, selv om jeg fikk litt frysninger på ryggen av de bildene. Setter pris på at du vil dele med oss slike bilder. Mange (per min definisjon useriøse) ville nok gjerne ikke vist allmenheten slike grusomheter, de hadde gjerne bare sparklet det vekk. Jeg ville jo helst ikke hatt en bil med slikt utført arbeid, men jeg vil heller vite hvordan ting har vært kontra å få en pen oppsparklet bil uten å vite om det. Thanks for sharing... Og husk, går du lei - så må vi ta en prat....
BmOle Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 den er så nyyydelig, faktisk så nydelig jeg blir mo i knærne! Bra arbeid! må vel koste litt og sandblåse en hel bil? Liker det jeg ser vertfall. Følger med her! Lykke til videre, håper du får den så pen som den fortjener!
e9coupe Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Jeg liker bilen enormt, selv om jeg fikk litt frysninger på ryggen av de bildene.Setter pris på at du vil dele med oss slike bilder. Mange (per min definisjon useriøse) ville nok gjerne ikke vist allmenheten slike grusomheter, de hadde gjerne bare sparklet det vekk. Jeg ville jo helst ikke hatt en bil med slikt utført arbeid, men jeg vil heller vite hvordan ting har vært kontra å få en pen oppsparklet bil uten å vite om det. Thanks for sharing... Og husk, går du lei - så må vi ta en prat.... Skulle bare mangle Er opptatt av at det blir gjort så bra jobb som mulig. Det begrenser seg så klart til min kompetangse, men skal hvartfall klare å bedre jobb enn den som har vært før! Kunne ikke hatt på samvittigheten at bilen hadde vært sparklet over noe så dårlig... Hehe, godt du er ivrig Pedi! den er så nyyydelig, faktisk så nydelig jeg blir mo i knærne!Bra arbeid! må vel koste litt og sandblåse en hel bil? Liker det jeg ser vertfall. Følger med her! Lykke til videre, håper du får den så pen som den fortjener! Elsker utseende på e9! Faktisk veldig grei pris, kosta 6 000,- og da hentet jeg den som du ser på bilde. i prisen er også zink grunning med. Så anbefaler Roar sandblåser. Han har blåst en del hundre biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå