R Andersen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Tråden blir uansett ikke slettet. Den kan være interessant for andre i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Skadet taktrekk, felger, ulyd motor, skadet panser, bulker +++ var høy takst på den... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Jeg trodde slikE tråder skulle slettes jeg men det er ok. Det jeg fikk ut av det var at han som har den nå har bytta olje, filter, låser fyllt vann på den og bruker den som den er, og han mener den ikke har noen ulyder fra motor/gir/diff, og bilen ser og fungerer ok, sett bort fra tidvis fusk i motor... Tidligere i dag så ringte jeg den svært så hyggelige tidligere eieren som hadde bilen da den ble stjålet og han kunne fortelle meg at han var ukependler så han som stjal bilen hadde hatt den i et par dager før det ble oppdaget og meldt til politiet. På den tiden hadde han gått på panser, som ble ripet opp, og på taket og takluka hadde fått knekt festene. Det var sveist noen sprekker ved innfesting til støtdempere, koffertlokket var brekt opp så bakplata var bøyd så koffertlokket ikke lot seg lukke. Frontvinduet var sparket inn, han hadde sittet i bilen med verktøy og lignende i lommene så interiøret var ikke pent lengre. Bilen hadde blitt kjørt uten vann og med for mye olje, så eieren ville kreve en overhaling av motor og sjekk av gir og diff. Kanalskjørt og fanger foran henger ikke bra lengre. Bilen er på ingen måte skjøtet. Den hadde en bulk på framskjermen, litt rust i skjermene bak. Den er i den opprinnelige fargen diamantsvart i motorrom og koffertrom. Mulig sprekt bakluke, og noen skader i gulvet fra utforkjøring. Taksten på bilen var ca 190lapper grunnet at han ville ha overhaling av motor, derfor ble det vrak. Så jeg leter heller etter en annen en, for det blir for kostbart å få den fin og original igjen. Så om noen skulle ha en m3 så må de gjerne sende meg en pm, jeg er klar for å kjøpe:) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hva med turbo1991 sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Da har jeg svart alle som sendte mail i natt:) Får ta en tur opp til tore på kongelle bil, han har kontroll på biler rundt forbi, jeg har jo hatt endel m3er og husker skiltnummeret på samtlige, kan i såfall ta det derfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Noen flere som har e30 m3 for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå