oddis Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Er det fler her inne som har hatt problemer med å kontakte vacmotorsports.com i USA i det siste pr mail? Jeg har sendt til sales@vacmotorsports.com , flere mailer, fra ulike e-post adresser og får aldri svar.. gått over 2 uker nå... de proklameres høyt og hellig at de sjekker e-post daglig og har uberrask svartid på hjemmesiden.. Noen andre som har problemer? Skjer ingenting med ordren min... og når den er i størrelse av en månedslønning foretrekker jeg at de svarer da jeg spør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Har du prøvd å ringe de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Da har vi en ting til felles! Ventet på svar i flere måneder egentlig.. Sendt x antall mailer men de har sluttet helt å svare. Burde ringt de, men det er skummelt å ringe så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Burde ringt de, men det er skummelt å ringe så langt Hvorfor det? Har ringt til et par firmaer i USA når lignende har skjedd meg, og da har det som regel blitt fart i sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Må nok hoppe i det ja, får finjustere inglisjen hadde god kommunikasjon med de på mail lenge, men det har stoppet helt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 De snakker nok med folk fra hele verden, så er nok vant til dårlig engelsk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Hehe, takk for oppmuntring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Jeg har bestilt fra vac 2 ganger. Første gangen gikk det kjempe greit. Andre gangen purret jeg 1 gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Omsider en forklaring! Case closed "Hello, we have had problems emailing to Hotmail and other Micro soft servers. we started this email address to try and respond to people we cant contact. we only accept wire transfers as form of payment from overseas. If you have another email address please send it to me at mourad@vacmotorsports.com Thanks, Mourad Nouri VAC Motorsports" Denne ble tilsendt fra en Gmail adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Bra det ordner seg Hadde du giddet komme med den gmail adressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 beste er og ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Bra det ordner seg Hadde du giddet komme med den gmail adressen? Du kan sende mail til de som normalt om du har ikke-microsoft konto, eller tjenester via microsoft servere. Gmail og Yahoo duger. Jeg lagde meg Gmail konto. Så sender du bare til den adressen han sa i mailen min. Om du ikke gidder så er "kriseadressen" vacmotorsports.1@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå