Bellen Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Har nå fått store problemer med bakre hjuloppheng på min E46. Bilen føles som å kjøre en båt, det føles som at heile bakparten på bilen ligger og flyter. Dekkene har standard størrelse (205/55-16) og er heilt nye, så det er ikkje noko med dei. Kva kan vere galt? Edit: Bilen har original M-tech.
Bellen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Nei.. Det er ikkje det. BIlen er facelift, og problemet med subframe var fikset da.
Odd-M Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Det kan jo være alt mulig feil med bakstillingen egentlig, som gir slakke og/eller feil hjulvinker. Få et verksted til å gå over bakstillingen hvis du ikke kan gjøre det selv.
Bellen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Eg var på Bmw-verksted i oktober i fjord på grunn av at eg følte at ikkje bilen satt så godt på vegen som den skulle. Så eg ba dei om å sjekke heile understellet, skifte det som var slitt og ta 4-hjulskontroll. Da blei det skiftet bakre bærearmsforing framme og tatt 4-hjulskontroll.. Kom på rundt 8000,-. Eg syntes egentlig ikkje bilen blei perfekt etter dette helder. Men nå sist veke, så har det forværret seg skikkelig. Trur dere at det nå er noko og hente om eg går tilbake til verkstedet?
Bellen Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Gåen støtdempere og fremste foring på svingarmer bak var grunnen til elendigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå