Dekkbrenneren Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Har noen pirelli softozero liggende som jeg nok ikke kommer til å bruke... Prod år. 26.02.08 Felg, bmw, 5*120 6,5*15" 4stk Dekk, 205/65/15 bra stand Men vil kun selge dekka... beholder felgene selv vil si at 4000kr må ver bra Christoffer på tlf 47285882 Holder til i sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Ingen som skal på gatebil on ice?? Få det lødd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cumpact Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Gir deg 500 pr stk, de så ikke så bra ut rundt piggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Kom å hent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Kom ijen... løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Fortsatt til salgs... evt bytte i noe e28 relatert! Men en ting er jeg drittlei! Folk som gir bud men som aldri kommer å henter eller du ikke hører mer av i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Fortsatt til salgs... evt bytte i noe e28 relatert!Men en ting er jeg drittlei! Folk som gir bud men som aldri kommer å henter eller du ikke hører mer av i det hele tatt... Det er du så absolutt IKKE alene om! Har inntrykk av at det er en hobby for folk som kjeder seg her inne å komme med bud og om de får tilslag så er det ikke aktuelt allikevel og heller ikke svar på pm. Sorry offtopic ! Freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Får du sendt disse? Evt gir jeg 2500,- da de begynner og bli gamle Mangler også noen pigger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Ja okai... sant det. Tar av dekkene å sender 2 og 2... så skal det gå bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 knall! Sender du meg en PM, så kan vi ta det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå