Stonescream Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Sett denne og søkt litt rundt på nett etter lignende problem som du har? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... e+no+power
Muztang289 Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Men det er 5- og fortsatt kommer det ikke noe eksos/kondens ut av eksos. Kan den være tett lenger bak? . Er litt lost på,hva jeg skal prøve nå men skal prøve og få,tatt en diagnose hos BMW i morgen , tviler på at jeg får gjort det mtp ferie osv Om problemet ville sittet i en av lydemperne så ville problemet blitt løst igjen ved å prøve å kjøre uten lambda, så om du ikke merket noe forskjell på kjøring uten/med lambda så kan du vel huke bort eksos som en del av problemet.. Er problemet likt slik som video'n jeg linket til?
Thorsrud Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Nei , for min går dårlig fra bånn av , kommer vel ikke opp i de hastighetene du hadde på videoen.
S.Hafsmo Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Kanskje coilen på sylinderbanken med sort Lambda har tatt kvelden?
Thorsrud Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Det var bensinpumpa som hadde gått føyken !! Den ene av de 2 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå