Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Da må jeg selge crosseren til fordel for ny bil.

Sykkelen har gått 40-50 timer siden den var ny. Jeg er andre eier, mann i 50 årene som hadde den før meg.

Helt nytt drevsett,ny plastik,rockstar decaler,nytt bakdekk, nye simringer i gaflene,nyskiftet olje/filter, Bra sykkel som alltid starter :)

Is dekk kan følge med for et lite tillegg.

Pris: 15 000,-

Mvh Espen

002tl9gzm5hu8i6nhbb1.jpg

o661td9lrt9br8g7jucq.jpg

xfn07yof9r9jvgo6e5o0.jpg

c218mygfz1j7rtdlktoo.jpg

dm8or7a90e1b630d2gmr.jpg

Skrevet

ja. bor rett ve hønefoss så d er ikke langt. er det 40-50 timer estimat eller er det timeteller på dn? er på jakt etter en 250 egentlig, mn hvordan er standen på den a? hatt no servicer? tikker den mye?

mvh

Skrevet

Var time teller på den før :) men ble ødelagt.. Skal ligge i garasjen en plass. Men som sagt ødelagt. Sykkelen er meget bra. Tikker ikke, ca 5 timer siden ventiler ble sjekket. Olje og filtre nylig byttet. Det samme med drevsett, plast og simringer i gaflene. Kostet på ca 7000 siste mnd

Skrevet

Det jeg vet som mangler på den er: lille plastik spaken som er til dkompen. Men den skal bare brukes hvis f.eks sykkelen velter for å tråkke den tørr igjen. Har aldri hatt brukt for den. Koster en 200 lapp :) Og så mangler stopp knappen etter jeg kjørte av. Men har ny liggende. Den skal jeg få skiftet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...