aleek93 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 selger min bmw 320i med noe mangler. det som må fikses er mye av det elektriske. når jeg kjøpte den trudde jeg at jeg skulle ha penger nok til å fikse det. men har ikke det,å nå skal jeg flytte ut hjemmefra, så får ikke tid heller. motoren er bra, starter fint i minusgradene som er ute nå. litt overflaterust på hjulbuene. men det er ikke mye. motoren har gått 213 000 km ca . 150 hk, 2.0 L. 16 000,- eller hvis du har en bil som er i grei stand så kan vi bytte og jeg betale et mellomlegg, men har ikke mellomlegg akkurat nå min vil få det i løpet av 2-3 uker tenker jeg . fant ut at jeg ikke har råd til å få fiksa denne nå, så får bare selge den billigere. håper noen vil fikse den så den blir bra, likte bilen sånn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 har vinterdekk til hvertfall denne og en eller to sesonger til:) men burde ha nye sommerdekk /felger. de jeg har nå er 19". og er for breie. burde heller kjøpe 18 ". det passer perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 tenker at du kan vente deg 10-15000,- Ser jo ut som bilen kommer fra en Star Wars film.. Ikke sikkert bilen er dårlig, men harry er den! Og harry biler er aldri verdifulle. Bygg den original igjen, da kan nok prisen være riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 har orginal-lyktene og div andre slite deler. og senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 tenker at du kan vente deg 10-15000,- Ser jo ut som bilen kommer fra en Star Wars film.. Ikke sikkert bilen er dårlig, men harry er den! Og harry biler er aldri verdifulle. Bygg den original igjen, da kan nok prisen være riktig. trenger ikke å selge den. får fiksa den, men tar bare lenger tid visste ikke at jeg skulle flytte ut så fort som det ble. derfor litt mindre penger å rutte med enn jeg trodde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 hehe, er kanskje verdt å vente med å selge til den er "ferdig"? Bilen har jo potensiale:D Senk er ikke feil og original lykter ser vel best ut:) hva med røktonede blinkere i front? Det vil nok passe megafint til den pene gråfarven på bimmern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg har sort interiør til bilen din, nedfellbart baksete og dørtrekk! Noe å ha i bakhodet!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 prosjektbil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 tenker at du kan vente deg 10-15000,- Ser jo ut som bilen kommer fra en Star Wars film.. Ikke sikkert bilen er dårlig, men harry er den! Og harry biler er aldri verdifulle. Bygg den original igjen, da kan nok prisen være riktig. Den der var ikke dårlig star wars ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Jeg har sort interiør til bilen din, nedfellbart baksete og dørtrekk! Noe å ha i bakhodet!? har ikke råd til det akkurat å. men hvor mye tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 ca 1500,- for alt:) grei pris, men bor på nordpolen så koster vel litt å sende sørover. si i fra hvis du vil ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Er denne solgt? Hva er det som er ''Noen mangler'' ? Hvilke elektriske feil ++ ? mvh. Marius Brekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Er denne solgt? Hva er det som er ''Noen mangler'' ? Hvilke elektriske feil ++ ?mvh. Marius Brekke frontlys har dårlig kontakt, funker bare på ene siden, vifta inni bilen funker ikke.. oogså er tuta kobla av. er en del sikringer som ikke sitter i sikringskapet. så kan jo hende det er grunnen til at ikke vifta funker . men jeg er ikke så bilskyndig selv. men hvis du bor i nærheten av blaker i akershus (ca 30 min fra lillestrøm) så kan du komme å se på`n? Jeg vet ikke hva som må gjøres for å få den EU-godkjent, men jeg skal sende den inn på EU-sjekk så får jeg vite hva jeg må gjøre men selve karosseriet og motoren er veldig bra for alderen, så får man fiksa det så har man en bil i noen år til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleek93 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 ca 1500,- for alt:) grei pris, men bor på nordpolen så koster vel litt å sende sørover. si i fra hvis du vil ha:) det skal jeg gjøre. men dørtrekk, er det bare trekk som skal over plastikken på dørene eller er det bytte av alt som er på døra? hvis du skjønner hva jeg mener. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Er denne solgt? Hva er det som er ''Noen mangler'' ? Hvilke elektriske feil ++ ?mvh. Marius Brekke frontlys har dårlig kontakt, funker bare på ene siden, vifta inni bilen funker ikke.. oogså er tuta kobla av. er en del sikringer som ikke sitter i sikringskapet. så kan jo hende det er grunnen til at ikke vifta funker . men jeg er ikke så bilskyndig selv. men hvis du bor i nærheten av blaker i akershus (ca 30 min fra lillestrøm) så kan du komme å se på`n? Jeg vet ikke hva som må gjøres for å få den EU-godkjent, men jeg skal sende den inn på EU-sjekk så får jeg vite hva jeg må gjøre men selve karosseriet og motoren er veldig bra for alderen, så får man fiksa det så har man en bil i noen år til . Hmm, hørtes litt merkelig ut. Men jeg bor ikke i nærheten av Akershus, bor i Molde. Kunne kanskje vært interessert, men må bli over nyttår, å om ikke noe annet dukker opp som er interessangt. Men, 25000 må du egentlig se langt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå