aleek93 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er denne solgt? Hva er det som er ''Noen mangler'' ? Hvilke elektriske feil ++ ?mvh. Marius Brekke frontlys har dårlig kontakt, funker bare på ene siden, vifta inni bilen funker ikke.. oogså er tuta kobla av. er en del sikringer som ikke sitter i sikringskapet. så kan jo hende det er grunnen til at ikke vifta funker . men jeg er ikke så bilskyndig selv. men hvis du bor i nærheten av blaker i akershus (ca 30 min fra lillestrøm) så kan du komme å se på`n? Jeg vet ikke hva som må gjøres for å få den EU-godkjent, men jeg skal sende den inn på EU-sjekk så får jeg vite hva jeg må gjøre men selve karosseriet og motoren er veldig bra for alderen, så får man fiksa det så har man en bil i noen år til . Hmm, hørtes litt merkelig ut. Men jeg bor ikke i nærheten av Akershus, bor i Molde. Kunne kanskje vært interessert, men må bli over nyttår, å om ikke noe annet dukker opp som er interessangt. Men, 25000 må du egentlig se langt etter du får bare sende meldig da eventuelt ellno. kan gå med på 20, ellers vil jeg bare fikse det selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå