Gå til innhold

bmw 320i 1993 mod

aleek93
 Share

Anbefalte innlegg

Er denne solgt? Hva er det som er ''Noen mangler'' ? Hvilke elektriske feil ++ ?

mvh. Marius Brekke

frontlys har dårlig kontakt, funker bare på ene siden, vifta inni bilen funker ikke.. oogså er tuta kobla av. er en del sikringer som ikke sitter i sikringskapet. så kan jo hende det er grunnen til at ikke vifta funker . men jeg er ikke så bilskyndig selv.

men hvis du bor i nærheten av blaker i akershus (ca 30 min fra lillestrøm) så kan du komme å se på`n?

Jeg vet ikke hva som må gjøres for å få den EU-godkjent, men jeg skal sende den inn på EU-sjekk så får jeg vite hva jeg må gjøre :) men selve karosseriet og motoren er veldig bra for alderen, så får man fiksa det så har man en bil i noen år til .

Hmm, hørtes litt merkelig ut. Men jeg bor ikke i nærheten av Akershus, bor i Molde. Kunne kanskje vært interessert, men må bli over nyttår, å om ikke noe annet dukker opp som er interessangt. Men, 25000 må du egentlig se langt etter ;)

du får bare sende meldig da eventuelt ellno. kan gå med på 20, ellers vil jeg bare fikse det selv jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...