elieeg Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 har en e30 318is, hvor jeg akkurat har bytta endeledd på begge sider. kjøpte deler fra GS. problemet er at jeg ikke får skrudd endeledda langt nok inn. hjula spriker til hver side. er det meningen at jeg må kappe disse for å få skrudd de langt nok inn?
a100abt Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Høres ut som du har fått noe feil eller noe som er montert på bilen ikke er korrekt/originalt... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Lars89 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Var de nye like til de gamle å se til? (lik lengde, form osv) Sto hjula riktig før du begynte? Hvordan måler du? Er ikke meningen å kappe i nye deler nei.
elieeg Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Lik form. Eneste var at gjengene gikk max 1-2mm lengere på de nye men totalen var max 1-2mm lenger på de gamle. Burde vært ubetydelig. Men tydeligvis ikke. Hjula sto riktig. Delene skal være riktig i følge GS. (Alternativ vare) Skrudde begge helt inn, men bilen spriker fortsatt. Målte med skyvelær. Bilen har senkefjærer.
a100abt Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Kan det være skifta tannstang til uoriginalt? Evt indre endeledd? Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå