bb79 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg kjedet meg litt i helga og fant ut at jeg skulle bytte ut den standard pling-pling-lyden som var på Samsung S2en. Lyden ble tatt opp med en Zoom H4n opptaker og den innebygde mikrofonen. Jeg framprovoserte lyden ved å åpne døra og deretter vri på lysbryteren. På den måten trengte ikke motoren å gå (mindre bakgrunnsstøy). Litt BMW-nerd må man være Her er link til WAV-fil. YouTube video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 må bare legge ut fila om du har lyst interessert i lyden, hehe. utrolig kult! evnt sende på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Legg ut audio'n!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har lagt ut WAV-fila nå i første post. Får dere til å laste den ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har lagt ut WAV-fila nå i første post. Får dere til å laste den ned? Nei Ber om tillatelse av deg Prøv heller her http://depositfiles.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har lagt ut WAV-fila nå i første post. Får dere til å laste den ned? Nei Ber om tillatelse av deg Prøv heller her http://depositfiles.com/ Beklager. Jeg glemte å sette tilgang. Går det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 gikk fint å laste ned for meg takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Mattae: Da prøvde du sikkert rett etter at jeg fikk satt riktig tilgang. Have fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Sjekk ut den som heter "BMW message". Grei den som heter "Gingle" også, er fra noe reklamegreier fra BMW. http://www.zedge.net/ringtones/4221/app ... =ringtones Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg hørte på «BMW message», «Gingle» og alle de andre lydene der. Ingen av dem er warning-lyden fra bilen, så derfor tok jeg opp min egen Men takk for link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 WHat rakk ikke å laste ned filen, den er sperret igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg har flyttet fila til Depositfiles nå. Google Disk har en teit begrensning. Hvis for mange laster ned fila blir den sperret for nedlasting. Ikke rart ingen bruker den tjenesten. Jeg skal vurdere å bruke Dropbox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Har nå lastet den ned, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå