kent900 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Noen som vet hvor mye man kan hente ut av en bmw 850? eventuelt ved kompressor mating/turbo ? Og ka ville dette ko
Jokka Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Skal sikkert stå hva vil dette koste? Kommer helt an på budsjettet ditt. Alt kommer egentlig an på det, hvor mye penger du er villig til å bruke. Med riktig lommebok er 1000hk uproblematisk. Tror du må være litt mer spesifikk på hva du trenger hjelp til.
Lars89 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Går en E34 med V12 Turbo og 1249hk/1588Nm i Norge så mye er mulig. Litt mer info om budsjett, ambisjoner/mål osv hadde ikke vært feil
kent900 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Ja, skulle egentlig stå hva vil det koste men skreiv mens jeg var på jobb så var litt hastig. Grunnen til at eg lurer på dette er fordi eg har en 850 på hånd eg vurderer å kjøpe, og søkte litt på nettet for å finne ut om det var noen som hadde hentet ut noe effekt av denne modellen og om de tåler noe serlig med trim. Men fant ganske lite info om det, så derfor ville eg bare høre med dere på forumet om noen hadde noe kunnskap om trimming av disse bilene men ja, det eg klArt budsjettet har mye å si
M|Fjeld Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Joachim_M5 på forumet bygger e30 med v12 og turbo, så han kan sikkert gi deg noen svar
Joachim_M5 Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Mellom 7 og 800hk på vanlig pumpebensin med original innmat skal gå greit, så fremt man mapper litt safe. Per Harildstad har jo kjørt i noen år med 1200hk med standard innmat på e85. Går noe kaldere med e85, men som Per sa til meg, 7-800hk på vanlig bensin er stort sett "safe" Om det havarerer så er det stort sett bare et ringland som tar kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå